Tere tulemast!
Meil on väga hea meel, et valisid meid oma partneriks ja ootame juba põnevusega, et Sinuga koostööd teha.
Siin lehel saad teada, kuidas täpselt hakkab meie igapäevane koostöö toimuma: kuidas sisestada tellimusi, kuidas muudatusi paluda, kuidas kinnitada, tühistada tellimusi jne.

Sinu bränd : Logo, värvid, fondid...
Tellimuse esitamine : Kas E-mail või ActiveCollab?
Muutmine ja kinnitamine :
Siin on Sul samuti kaks valikut, kas teha seda e-maili teel või läbi meie projektihaldus programmi, kus on ka kõik Sinu brändimaterjalid ja tellimuste ülevaade. Lisaks anname mõned näpunäited, kuidas anda efektiivselt tagasiside.
Tellimuse tühistamine :
Mõnikord ikka asjaolud muutuvad ja võib olla ei olegi enam seda asja, mis tellitud sai, vaja. Sellisel juhul soovitame selle tellimuse tühistada, mitte lasta disaineril aega tühja raista. Siis saab ta kiiremini Sinu järgmise ja olulisema tellimuse kallale asuda.
Tellimuste tähtsusjäjekord :
Kus on valmis asjda?
Siin särab meie projektijuhtimise programm kõige eredamalt. Kes see ikka viitsib e-maili hunnikutes tuhnida ja otsida “seda kaks nädalat tagasi tehtud flyerit”? ActiveCollab programmis on kõik Sinu tellimused mugavalt ja ülevaatlikult ühes kohas.
Rauno Kitsing
Projektijuht
Tere! Mina olen Rauno ja aitan Sind kõigis Disainiguruga seotud küsimustes. Meie eesmärk on pakkuda Sulle professionaalset graafilist disaini koos suurepärase klienditeenindusega.
Oma konto haldamine
Arveldamine ja arved
Kas vajad millegagi abi?
Võta meiega julgelt ühendust
Tel: 50 78 499